Hlavní stránka Zprávy Druhý Fashion Point navštívily stovky návštěvníků

Druhý Fashion Point navštívily stovky návštěvníků

0

zdroj: archiv pořadatele

Zlín má za sebou druhý ročník projektu Fashion Point, který letos nabídl mnoho inspirativních řečníků, inovativní výstavu Ateliéru designu obuvi, fashion market a kvalitní práce pěti studentek Ateliéru designu oděvu. Na událost se přišlo podívat kolem dvou set návštěvníků, na večerní fashion show pak dorazilo více než čtyři sta diváků. Organizátoři, studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati, tak zopakovali loňský úspěšný start projektu a těší se ze zdařilého výsledku půlročního snažení a příprav.

Druhý ročník Fashion Pointu navázal na úspěšný start zakládajícího ročníku. Téma fashion insight, ve kterém se nesl sobotní den v 14|15 Baťově institutu si pochvalovali nejen návštěvníci, ale také organizátoři. „Fashion Point byl letos skvělý, přišla spousta nových tváří, a to i těch, které nejsou ze Zlína. Cream chillout zóna byla vyšperkovaná a návštěvníky velmi oblíbená, což nás potěšilo. Za večerní fashion show děkujeme především art directorce Adrianě Šatkové, která odvedla skvělou práci, a my jsme si díky ní mohli užít celý večer,“ shrnula jedna z projektových manažerek Kateřina Bílková.

Přes den mělo přednášku šest řečníků, a to Thea Kučerová, šéfredaktorka časopisu Zoot, Aleš Loch se svou zlínskou značkou Playbag, Veronika Blabla Hubková, koordinátorka projektu Fashion Revolution, Terezie Kovalová, modelka a cellistka, Martina Mühlberger, zakladatelka agentury ScoutYa a Sofia Tureková, mladá studentka a návrhářka, která se těší úspěchům po celém světě. „Celkově obdivuji výběr přednášejících, který mě dostal. Nebyla nouze o zajímavá témata a pohledy do zákulisí módního průmyslu,“ zhodnotila jedna z návštěvnic Martina.

Mimo přednášek, které návštěvníci mohli navštívit, se v prostorách patnácté budovy Institutu konal také fashion market s lokálními značkami a k odpočinku byla sloužila chillout zóna. Ta současně byla místem výstavy designových papučí z tvorby Ateliéru designu obuv. Na tento program se dostavilo zhruba dvě sta lidí se zájmem dozvědět se něco nového o módním průmyslu.

Na večerní přehlídku organizátoři vybrali pět kolekcí, které měly silnou myšlenku a jejich autorky s nimi chtěly poukázat na různé problémy současné doby. Každá kolekce byla jiná, ale zároveň doplňovala téma letošního ročníku. „Jedinečný charakter se objevil v použitém materiálu, například v kolekci Sabiny Chrastilové nebo ve zpracování recyklovaných materiálů, které dala dohromady Romana Lidiaková,“ dodala Adriana Šatková, letošní art directorka. Mimo Romany a Sabiny se prezentovaly také Renata Horáková, Katarína Mydliarová a Adéla Malendová.


Tento a další texty mohly být publikovány díky podpoře našich partnerů, mezi něž patří i:

Chcete se také stát partnerem Zlínského nočníku a podpořit tak nezávislé a pozitivní médium, jehož redaktoři pracují bez nároku na odměnu? Kontaktujte nás: redakce@zlinskynocnik.cz/web